Segítséget kérek

Milyen esetekben tudnak segíteni?

A szervezetünkhöz az ország egész területéről érkező egyéni segélykérések kezelését külön intézmény, az Országos Segélyközpont végzi.
Központunk a krízishelyzetben lévő egyéneknek, családoknak nyújt segítséget az életüket súlyosan megnehezítő szükséghelyzetek enyhítésével.

Milyen formában segítenek?

Segélyközpontunk a támogatás formáját a kérelmező aktuális élethelyzete és szükségletei alapján határozza meg. Minden beérkezett kérelmet egyedileg bírálunk el. Szakembereink minden esetben megvizsgálják, milyen támogatási forma lehet a legmegfelelőbb az adott probléma leküzdésére. 

A segítségnyújtás kiterjedhet az adósságkezelési tanácsadásra, természetbeni támogatásra (pl. tartós élelmiszer, ruhaadomány, tanszertámogatás stb.), illetve jelenthet rezsi kifizetésében nyújtott segítséget, valamint szociális és információs tanácsadást is. 

Pénzbeli támogatást szakmai alapelveinknek megfelelően nem áll módunkban nyújtani.

Minden esetben tudnak segíteni?

Az, hogy tudunk-e segítséget nyújtani, függ a szervezetünkhöz érkező adományoktól és a segítségkérés természetétől. 

Az elbírálás a kérések beérkezésének sorrendjében történik: sajnos csak a szervezetünknek felajánlott adományok mértékéig tudunk támogatást nyújtani. Azokról a kérésekről, amelyeket nem áll módunkban támogatni, munkatársaink visszajelzést küldenek, továbbá a kérelmezőket tájékoztatják arról, milyen támogatási formákat vehetnek igénybe az állami ellátórendszeren belül.

Hol és hogyan kérhetek segítséget?

Segélyközpontunktól a segelykozpont@segelyszervezet.hu e-mail címen vagy munkanapokon 10 és 15 óra között a (+36-1) 289-0056-as telefonszámon lehet segítséget kérni.